vertline-blue

   Min forretningsidè

  • Arbejdet skal gøres ordentligt og give vedvarende værdi for kunden
     
  • Programmerne der gennemføres skal skræddersys til den enkelte virksomhed og den enkelte leder. Standard programmer kan være inspirerende, men skaber ikke vedvarende værdi
     
  • Aktiviteterne skal selvfølgelig være inspirerende, men skal samtidig stimulere til grundlæggende refleksion hos kunden
     
  • Virksomheden skal lade sig konfrontere med virkeligheden, dvs. kunderne, medarbejderne og ejerne, og finde den rette balance i forhold til deres interessenter 
     
  • Fokus skal altid være på både kortsigtede resultater og mere langsigtet udvikling. Ikke Enten-Eller.
     
  • Kunden har ikke altid ret og bør udfordres med friske og konstruktive øjne
     
  • Opgaven, virksomheden, menneskene, skal også være inspirerende for mig (FBJ). Der skal være en gensidig passion, for at gøre en forskel 

 Mine 12 antagelser om ledelse

 Mit CV

 

Freddie B Jørgensen - Management Konsulent - Tlf. 2531 7115 - Copyright © 2010   Send email